Fallow me

Fallow me

sobota, 29 grudnia 2012

Święta Święta


             Święta święta i po świętach. W tym roku wyjątkowo nie tak jak bym chciała. Jak można złapać ostre zapalenie oskrzeli i zatok w ciągu jednego dnia, przed samymi świętami? Ja potrafię >< Przynajmniej był pretekst, żeby nic nie robić, jakby to miało mnie pocieszyć. No ale już jest lepiej :) Filmy świąteczne obejrzane, książki przeczytane, komiksy utulone pod poduszką :>  W tym film "Love actualy" wiedzie prym.
      Uwielbiam scenę, w której Hugh Grant tańczy :D

      Wśród prezentów, znalazłam w tym roku "nail art special effect topper" od Essence. Dziękuję św. Mikołaju :) W zasadzie nie używam niczego, co się za bardzo świeci (kosmetyków, ubrań, dodatków itp) ale przyznaję, że ten daje fajny efekt, zwłaszcza jak się go połączy z tradycyjnym lakierem do paznokci. Wyszło mi więc coś takiego :
Użyłam dwóch lakierów i toppera. Na zdjęciu nie wyszło tak dobrze jak w rzeczywistości, ale w przybliżeniu tak to wygląda. To moja pierwsza próba z czymś takim. Wydaje mi się to mało świąteczne a bardziej karnawałowe, ale nosi się sympatycznie :) Może coś nowego wymyślę na Sylwestra, choć pewnie spędzę go w łóżku ;)

Na zakończenie: mam nadzieję, że Wasze święta były udane i Nowy Rok spędzicie wesoło. A ja idę zakopać się  w papierze :)

Najlepszego :*


4 komentarze:

  1. A gdzie podziękowania dla św. Mikołaja za cudowne kolędy??? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Paznokcie wyglądają super. Miałam nadzieję, że top coat się spodoba i że go wypróbujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba się bardzo (aż sama się dziwię, przecież świeci)i wykorzystałam go niemal od razu :) Coś mi się zdaje, że będę miała nową manię :D

      Usuń